گروه صنعتی آبین پلاست

حضور آبین پلاست در نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی کرمان

Abinplast news in Kerman (4)
فهرست

احسان برومند مدیر عامل گروه صنعتی آبین پلاست :

مشکلات شما مشکلات ماست. تیم آبین پلاست به کمک پیشنهادات و انتقادات شما رشد می‌کند.

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی کشاورزی کرمان در تاریخ ۹ الی ۱۲ آبان ماه سال ۱۴۰۲

حضور آبین پلاست در نمایشگاه کرمان

به گزارش خبرنگار روابط عمومی آبین پلاست، گروه صنعتی آبین پلاست با شرکت در نمایشگاه کشاورزی کرمان ، سعی داشته تا با هدف ایجاد و حفظ روابط حرفه‌ای و دوستانه خود با صنعتگران و فعالان حوزه کشاورزی به دنبال رفع مشکلات در این صنعت باشد.

در این رویداد مهم ، مجموعه آبین پلاست توانست جلساتی با عاملین فروش خود در شهر های مختلف استان کرمان داشته باشد. در یکی از مکالمات با یکی از نمایندگان فروش، مدیر عامل آبین پلاست بیان کرد: «شما نماینده‌ی آبین پلاست و نقطه ارتباط ما با قشر زحمت‌کش کشاورز هستید، بنابراین مشکل شما مشکل ماست.دغدغه شما دغدغه ماست.

اینکه به صورت مستمر ما با شما در ارتباط هستیم ثمره اش ، شناخت مشکل و برنامه ریزی برای حل آن است و همین انتقادات و پیشنهادات شماست که مارا در این مسیر یاری می دهد و در مسیر رشد موحب شکوفایی ما می شود.»

معرفی محصول تولیدی جدید آبین پلاست

در این نمایشگاه فرصتی فراهم شد تا گروه صنعتی آبین پلاست از محصول جدید خود یعنی« لوله نخ دار » رونمایی کند .

در ارتباط با این محصول جدید ، مدیر بازرگانی آبین پلاست بیان کرد : ” لوله نخ‌دار پیشنهادی مناسب برای جایگزینی لوله‌های پلی‌ اتیلن با فشار کاری 1 الی 2 اتمسفر است. این نوع لوله علاوه بر کم هزینه بودن ، بسیار راحت در حمل و نقل است. همچنین، برای آبیاری‌های ثقلی و فشار زیر 2 اتمسفر نیز مناسب است.”

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی کرمان، تجربه‌ای موفق در جهت بهبود ارائه محصولات و خدمات با توجه به نیازهای مصرف‌ کننده بود. این حضور فعالانه در نمایشگاه ، نشان دهنده تمرکز آبین پلاست بر روی ارتقاء کیفیت محصولات و ارتباط نزدیک با کشاورزان و عاملین فروش است

با اعتماد و حمایت مشتریان، آبین پلاست به‌عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده نوار آبیاری قطره‌ای در صنعت کشاورزی به‌شمار می‌رود.

حضور در اینگونه رویدادها ، فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات با سایر فعالان صنعتی است و آبین پلاست با پذیرش انتقادات و پیشنهادات، به دنبال بهبود مداوم و رشد پایدار خود می‌باشد.

آبین پلاست تحقق رویای سبز کشاورزی

5/5 - (4 امتیاز)
این پست را انتشار دهید