گروه صنعتی آبین پلاست

حضور آبین پلاست در نمایشگاه بین المللی کشاورزی تهران

Tehran International Agricultural Exhibition (2)
فهرست

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در نمایشگاه بین المللی کشاورزی تهران 1402

شرکت گروه صنعتی آبین پلاست در نمایشگاه تهران

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی در پایتخت ایران در کنار همراهان این برند تبدیل به رویدادی مهم و رو به جلو برای این شد

این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی تهران (بزرگراه چمران) برگزار شد

طبق گزارش خبرنگار روابط عمومی آبین پلاست ، این مجموعه در طی تلاش های اخیر خود موفق به احداث فاز دوم تولید نوار های آبیاری قطره ای شد که این دستاورد به کمک تلاش های شبانه روزی این تیم قدرتمند به وقوع پیوست.

طبق این گزارش کارخانه مجموع خطوط تولید در فاز اول و دوم را به ۲۰ خط فعال رساند که ۱۰ خط تولید در فاز یک و ۱۰ خط تولید در فاز ۲ درحال فعالیت است.

از دیگر دستاورد های مهم که در نمایشگاه تهران از آنها رونمایی شد راه اندازی لابراتوآر تخصصی آبین پلاست و دریافت مجوز تحقیق و توسعه از سازمان صنعت و معدن و استاندارد 6775 از اداره استاندار ملی بود.

مدیر بازرگانی گروه صنعتی آبین پلاست در مصاحبه ای با خبرنگار روابط عمومی این چنین خبر داد :«آبین پلاست به رقم همراهی نمایندگانش در سراسر ایران روز به روز بزرگتر می شود و تا پایان سال جاری در تمامی استان های کشورعزیزمان ایران نمایندگی های ابین پلاست ایجاد خواهند شد تا در هر شهر کشاورزان بتوانند به راحتی محصولات آبین پلاست را تهیه نمایند.»

آبین پلاست در نظر دارد در پایان سال ۱۴۰۲ با نمایندگان خود جلساتی در راستای دریافت پیشنهادات و انتقادات و اعطای گواهینامه های نمایندگی فروش محصولات این برند برگزار نماید.

آبین پلاست تحقق رویای سبز کشاورزی

5/5 - (2 امتیاز)
این پست را انتشار دهید