گروه صنعتی آبین پلاست

حضور گروه صنعتی آبین پلاست در نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان

حضور آبین پلاست در نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان
فهرست

هر قطره گامی برای آینده ای سبز

گروه صنعتی آبین پلاست ده روز پس از شرکت در نمایشگاه کشاورزی کرمان، در فرصتی دیگر جهت دیدار با علاقمندان و فعالان صنعت کشاورزی در نمایشگاه بین المللی اصفهان حضور یافت.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان سالن A امیرکبیر برگزار شد.

در خلال این رویداد مدیر تحقیق و توسعه این مجموعه در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی آبین پلاست اینگونه خبری مهم را بیان کرد: “گروه صنعتی آبین پلاست به کمک تیم متخصص خود در واحد تحقیق و توسعه بخشی جدید به این مجموعه با عنوان آزمایشگاه افزوده است .

این بخش از گروه صنعتی آبین پلاست در راستای انجام آزمایشات روزانه بر روی محصولات آبین پلاست بوجود آمده است تا به کمک جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی بتواند با بررسی دقیق بر روی محصولات از هرگونه مشکل و خرابی در تولیدات جلوگیری نماید و با شناخت دقیق مشکلات و آسیب های احتمالی موارد را با واحد تولید در میان بگذارد و از تولید انبوه آنها جلوگیری نماید.

باید با افتخار به کشاورزان اصفهانی اعلام کنیم که ما با تحقیقات و مطالعات گسترده درباره شرایط جوی و اقلیمی این استان، محصولات خود را مطابق با این شرایط و نیازهای مصرف‌کنندگان بهینه‌سازی کرده‌ایم.”

همچنین، رئیس هیئت مدیره آبین پلاست افزود: “یک خرابی ساده در تجهیزات آبیاری قطره ای می تواند موجب ایجاد خساراتی ، گاه جبران ناپذیر برای کشاورزان شود که این موضوع نه برای ما و نه برای کشاورزات خوشایند است پس ایجاد واحد آزمایشگاه در این مجموعه در راستای حفظ استاندارد کیفیت محصولات صورت گرفته است که در این واحد به دو فعالیت مهم خواهیم پرداخت: اولاً، تست و نمونه‌برداری از خاک و شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور ؛ دوماً، کنترل کیفیت محصولات.

ما در آبین پلاست، هدفمان رفع نیازهای کشاورزان است، بنابراین هر روز در تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات مجموعه هستیم. ما به محصولی که به کشاورزان ارائه می‌دهیم، مسئولیت کامل داریم و تا زمان پایان هر دوره کشت، به طور کامل پاسخگوی کشاورزان هستیم.”

حضور مجموعه گروه صنعتی آبین پلاست در نمایشگاه اصفهان برای کشاورزان و نمایندگان این برند موجب دلگرمی شد و امید است تا این مجموعه بزرگ بتواند تحولی در مسیر سبز کشاورزی ایجاد نماید.

4.8/5 - (5 امتیاز)
این پست را انتشار دهید